Reklamace
1) Podání reklamace
Zákazník má možnost reklamovat vadné zboží přímo u prodejce, nebo předat či zaslat reklamovaný výrobek k nám do servisu. Je důležité, aby byl k reklamovanému výrobku přiložený prodejní doklad a stručný, avšak podrobný popis zjištěné závady. Pokud byste tak neučinili, může se doba opravy prodloužit o dobu dodání potřebných dokladů.
Záruční doba přístrojů je 24 měsíců, pokud výrobce či dovozce neurčí jinak.
2) Řešení reklamace
Po přijetí reklamovaného přístroje provedeme důkladnou diagnostiku, zda splňuje stanovené podmínky pro reklamaci.
Dále přistoupíme k praktickému testování, abychom ověřili přítomnost uvedených vad.
V případě, že závada na přístroji je opravitelná, provedeme jeho opravu. V opačném případě, kdy zjištěné vady nejsou opravitelné či jsou mimo rámec možností opravy, přistoupíme k výměně za nový kus, nebo vystavení dokladu o neopravitelnosti pro prodejce.
Zákon stanovuje lhůtu 30 dnů pro vyřízení reklamace od okamžiku jejího přijetí.
3) Zamítnutí reklamace
Reklamace vám nemusí být uznána z těchto důvodů
-
Opotřebení v důsledku běžného užívání: Jestliže zjištěné nedostatky nejsou způsobeny vadami, ale spíše obvyklým opotřebením v souladu s předpokládaným užíváním, může být reklamace zamítnuta.
-
Škody způsobené špatným používáním: Pokud zjištěné problémy jsou výsledkem nesprávného nebo neodborného zacházení s výrobkem, například porušením návodů k použití, může být reklamace zamítnuta.
-
Nedodržení podmínek reklamace: Pokud spotřebitel nesplňuje podmínky stanovené pro reklamaci, jako je nedostatečná dokumentace (například absence dokladu o koupi) či absence potřebných informací o vadě, může dojít k odmítnutí reklamace.
-
Uplynutí lhůty pro reklamaci: Jestliže reklamace není podána v přípustném časovém rámci stanoveném pro daný výrobek či situaci, může být odmítnuta.
V případě, že reklamace není uznána, může být navrženo řešení formou dohody na opravě vadného výrobku. Následně proběhne důkladná diagnostika zjištěných nedostatků či závad, a zákazníkovi bude sdělen odhadovaný rozsah opravy a s tím spojené náklady.
4) Vrácení opraveného zboží
Po obdržení reklamovaného zboží jsme se zavázali zajistit jeho co nejrychlejší a důkladné opravení. Očekávaná doba vrácení opraveného přístroje se pohybuje v rámci 30 kalendářních dní ode dne založení reklamace. V případě jakýchkoli změn v této lhůtě nebo zpoždění v rámci opravy vás budeme informovat.
5) Záruka za opravené zboží
Zavazujeme se k tomu, že veškeré prováděné opravy a služby budou realizovány s důrazem na kvalitu a odbornost.
Uvedený text poskytuje obecné informace. Podrobnější informace naleznete na: https://www.coi.cz/